luni, 27 decembrie 2004

Decembrie 2004 - Munţii Piatra Craiului


La propunerea lui Misha, plecăm în Piatra Craiului să parcurgem o vale alpină, în echipa formată de Misha, Dorin, Cornel şi eu. Ajungem seara la Plaiul Foii şi punem cortul în poiană, undeva pe langă cabane. Zăpadă nu e deloc până pe la 1000m alt. dar e frig şi înnourat. Dimineaţa ne-am trezit cam târziu, asa că ne-am propus să mergem numai până la refugiul Speranţelor. Am pus cortul in refugiu iar noaptea era tot mai cald până ce am dormit afară din sacul de dormit. Plecăm de la refugiu iarăşi târziu şi intrăm pe vâlcelul cu Fereastră. Aici nu prea era multă zăpadă ca să mai acopere din săritori aşa că mai mult căţărăm stâncă. La a doua săritoare treaba nu mai era lejeră. Pleacă Dorin primul cu rucsacul în spinare şi se înfundă într-un pas cu verglass. Cu greu reuşesc să ajung lângă el şi cu un rapel chinuit, cu asigurare la un piolet facut "T" pe după o stâncă, coborâm la baza săritorii. Hotărâm că e mai bine să o lăsăm pe altă dată, echipaţi mai bine. Ajungem în Plaiul Foii şi plecăm de aici la Predeal la schi. Cu stupoare constatăm că nu e zăpadă iar puhoi de lume se înbulzeau pe un petec de zăpadă artificială. Cam dezamăgit de rezultatele acestei ture mă întorc cu băieţii acasă.

Niciun comentariu: