sâmbătă, 2 iunie 2001

Iunie 2001 - excursie pe Rarău

iunie 2001 - Muntii Rarau

Organizez o altă excursie şcolară în Rarău, dar de data asta încerc să fie aşa cum îmi doresc. Totuşi dimineaţa când plec din Botoşani nişte mămici mă roagă să le iau şi pe fetele lor. Umplu microbuzul la refuz şi deja îmi fac probleme cum o sa-i împart pe toţi la cazare. Mai oprim prin Suceava pe la Cetatea de Scaun, apoi la mănăstirile Humor şi Voroneţ ca în final să ajungem pe drumul din valea Izvorul Alb. De mai jos de schit şi până la cabana Pastorală facem cam trei ore cu tot cu popasuri. Aici Mao, îmi trage ţeapă la cazare şi sunt obligat să urc cu copii la stâna model, unde nu sunt paturi suficiente şi condiţii cam nasoale. După faza asta am evitat să mai am treabă cu Mao şi am preferat să merg la hotel. A doua zi, drumeţie pe la Pietrele Doamnei, Piatra Soimului şi peştera Liliecilor. Am vrut în tura asta să-i apropii pe copii de munte, chiar dacă pentru mine nu a fost nimic deosebit. Botoşaniul e un loc retras, cu mentalităţi învechite, reticenţi la schimbare (vezi alegerile din 1990 pana azi), dar care are nişte tineri frumoşi cu largi perspective. Credeam atunci că e bine să ne mai facem timp şi pentru copii aştia.
La intoarcere de pe Rarău am oprit maşina lângă apa Moldovei unde era mai mica...şi facem şi baie inainte de a ajunge acasă. Dacă vezi lucrurile ceva mai degajat dar totuşi responsabil, poţi chiar să te şi distrezi în excursiile astea.

Niciun comentariu: